Het plan voor De Reis

23 april 2018 - Krommenie, Nederland

Tijdens een borrel in het voorjaar van 2016 kwam de vakantie en mogelijke reisbestemmingen ter sprake. Het bleek dat een vakantie naar Amerika de dames niet aantrok terwijl dat ons (de mannen dus) dat juist wél een leuke bestemming leek. De suggestie "dan gaan jullie toch samen naar Amerika" was niet tegen dovemansoren gezegd.In september 2017 zijn de tickets en de camper geboekt en is het plannen van de reis begonnen. En de voorpret natuurlijk ook. Op 6 mei 2018 vliegen we naar Atlanta waarna we in  Hotel Indigo Atlanta Midtown slapen. De volgende dag worden we door Cruise Amerika opgehaald en naar het voorstadje Temple gebracht waar we bij Cruise Amerika de camper kunnen ophalen, deze moet 26 mei weer worden terug gebracht.We hebben met Furkot een voorlopige route en planning voor de reis gemaakt. Je kunt hier de planning van reis bekijken, deze is niet definitief en zal voor vertrek en wellicht tijdens de reis nog worden aangepast.

Planning van de reis

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nico:
    9 mei 2018
    Hee John,

Waar blijven de reisverhalen?
  2. Jojo:
    10 mei 2018
    Je hebt gelijk Nico, we liepen een beetje achter. Heb nu wel wat informatie en foto's geplaatst. Ga het nu elke dag bijhouden want een aantal dagen inhalen blijkt heel veel werk.