Nashville 2

19 mei 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Nashville, Tennessee! Om 10:00 uur waren we in de overdekte en gekoelde outlet-mall Opry Mills, waar we goedkope kleding en een souvenir voor Noa hebben gekocht. Op één van de vele food-courts (plein met fastfood restaurants) hebben we wat gegeten en koffie gedronken. Terug op de camping wat gelezen en gezwommen.

De buurman kwam terug van zijn werk en bleef, net als gister, een tijd in zijn busje zitten. We raakten met hem in gesprek en hij kwam bij ons zitten. We namen een biertje en hij nam zijn tweede flesje wodka mee. Hij was met zijn gezin van Californie naar Nashville verhuisd maar de baan die hij hier had bleek niet zo goed als gehoopt, daarom woonden zij al een half jaar in hun oude camper op deze camping. De buurman gaf ons de tip om met een shuttlebusje naar Nashville te gaan, dat was snel en goedkoop.

Het shuttlebusje bracht ons naar Broadway, het uitgaanscentrum van Nashville. Net als in New Orleans en Memphis waren er heel veel kroegen maar hier klonk uit élke openstaande deur live muziek, veel meer dan de andere steden. We zijn in een groot aantal kroegen binnen gegaan om de optredens te bekijken. Goede muziek en erg gezellig!

bandcountrykroegkroeg

We kwamen ook nog langs The Old Spaghetti Factory waar John en Ellen 30 jaar geleden hebben gegeten!

the Old Spaghetti Factory
We werden met de shuttlebus weer terug naar de camping gebracht. Daar dronken we voor de camper nog een laatste biertje toen een andere buurman bij ons kwam staan en een praatje begon. Het was een aardige kerel uit Texas en we hebben tot laat met hem gepraat.

1. Sanne de Boer:
    20 mei 2018
    Ziet er top uit pa en Jo! Noa gaat haar souvenir fantastisch vinden!

Geniet er van en tot volgende week!

Liefs (en een dikke handkus van Noa) vanuit holland!