Dinsdag 8 mei 2018, Eufaula – Navarre

8 mei 2018 - Navarre, Verenigde Staten

Dinsdagochtend waren we al vroeg op pad, we reden om 09:00 uur van het RV camp af. Via rustige binnenwegen gingen we op weg naar Destin, Florida wat aan de Golf van Mexico ligt. Onderweg veel gezien van het binnenland: provincie steden, dorpen en gehuchten en vooral heel veel ruimte. We zijn een aantal keren gestopt om dorpjes te bekijken. Onderweg getankt in the middle of nowhere waar we aan de praat raakten met de mevrouw van het tankstation. Zij vertelde dat ze met haar man uit de stad naar het platteland waren verhuisd om meer ruimte te hebben voor huisdieren en pluimvee.

Om 12:45 uur waren we bij het RV camp waar we die nacht wilden staan. Het bleek dat de laatste vrije plek een minuut geleden was vergeven aan een stel Duitsers. De medewerkster van de camping was erg behulpzaam met adviezen over welke RV camps misschien nog wel plaats zouden hebben maar toen we deze belden, bleek alles vol te zitten. Na kort overleg besloten we richting de volgende geplande stop bij de Gulf Shores te rijden. Die rit zou 2,5 uur duren maar als we onderweg een RVcamp met vrije plaatsen zouden tegenkomen, zouden we daar gaan staan.

Na een uurtje rijden kwamen we langs Navarre, RV resort Santa Rosa. Daar waren nog een aantal vrije plaatsen waar we er een van namen. We zijn nog even langs de plaatselijke Walmart gereden en om 16:00 uur zijn we aan de Golf van Mexico gaan zitten.