Tweede dag New Orleans

12 mei 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

De tweede dag New Orleans begon weer vroeg. De plek waar we stonden was niet de rustigste die we hadden gehad: we hoorden veel buitenboordmotor geluiden van ver weg en uit de buitenspeakers van de enorme camper van een buurman schalde de hele dag muziek. Gek genoeg zaten die buren de hele dag binnen in de camper. We hebben een rustigere plek op de camping gezocht en aan de receptie gemeld dat we daar wilden staan, wat geen probleem was.
Uber bracht ons weer naar New Orleans waar we eerst koffie hebben gedronken. Daarna even naar de tourist-info. Er rijden door New Orleans een aantal antieke trams op vier verschillende trajecten. We hebben een dagpas gekocht en hebben een tram naar de buitenwijk genomen. Op de terugweg zijn we halverwege uitgestapt en hebben heerlijk gegeten bij een BBQ restaurant. Verderop weer op de tram gestapt en bij Bourbon Street uitgestapt. Ook 's middags is het druk in de cafés en eetgelegenheden in die straat. We hebben weer een aantal optredens bekeken en door de stad geslenterd. Uber bracht ons ook vandaag weer goedkoop en snel naar de camper terug.
Terug bij de camper was het een aantal plaatsen verder gezellig druk. Een van de gasten had een levensgrote BBQ op een aanhanger gemaakt en er werd op grote tafels voedsel bereid. Er waren zeker 25 mensen die eerst volleybal speelden en zich later de BBQ goed lieten smaken.
We hebben bij de camper nog wat bier gedronken en wat lichts gegeten: de BBQ van die middag bleek genoeg voor de hele dag.

1. Andre:
    14 mei 2018
    Hallo John en Jo

Zo te lezen vermaken jullie je uitstekend. Heel veel plezier mannen. degroeten van
    Johanna en Andre.