Ellijay

24 mei 2018 - Ellijay, Verenigde Staten

Zaterdagochtend moet de camper in Temple weer worden ingeleverd. We wilden die laatste dag niet veel kilometers rijden want op die zaterdag moet de camper nog worden schoongemaakt en onze spullen eruit, in de koffers. We besloten daarom de laatste nacht in de buurt van Temple te gaan staan en vandaag de helft van de afstand naar Temple te rijden.
We zijn rustig naar Ellijay gereden wat aan de rand van de Smoky Mountains ligt. Daar aangekomen zei de Google Dame dat we waren gearriveerd maar er was geen camping te zien. We zijn naar oude centrum van Ellijay gereden en hebben daar het stadje bekeken en wat gegeten. De volgende camping zag er op het internet veelbelovend uit met goede recensies. We weten nog steeds niet of we op de goede camping waren maar we kwamen op een troosteloze camping vlak langs de snelweg. De receptie was onbemand en we besloten ons geluk elders te proberen. De volgende camping was weer een staatscamping. Op een bord stonden de openingstijden en dat er geen alcohol mocht worden genuttigd. Het bleek een camping te zijn zonder voorzieningen zoals elektra. De vrijwilliger bij de receptie belde naar de naastgelegen camping of daar een plekje beschikbaar was. Toen we hoorden dat er ruimte was, zijn we daar naar toe gereden. Jo bleef achter op de camping en John ging naar de Walmart, een kwartier verderop.
De voorspelde regen kwam dit keer wel, een enorme hoosbui van een uur. Later klaarde het weer op en hebben we de resterende voorraad bier op gedronken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Vera meester: