Einde reis

26 mei 2018 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

De één na laatste dag zijn we naar het John Tanner Park gereden, wat ongeveer 20 kilometer van Temple ligt, waar we de camper moesten inleveren.

De laatste dag zijn we van het John Tanner park naar Temple gereden. In Temple hebben we een carwash gezocht waar we de camper konden schoonspuiten en konden stofzuigen. In de carwash reden we bijna de overgebleven kappen en airco van het dak maar uiteindelijk was de camper schoon en stofvrij.
We zagen een Waffle House: een eetgelegenheid. We waren de hele reis benieuwd geweest wat deze restaurantketen te bieden had en namen van deze gelegenheid gebruik om dat te ervaren. In het Waffle House was het druk met Amerikanen die aan het ontbijten waren. Geen wafels maar gebakken - en scrambled eggs, met spek en worstjes. We maakten onze keuze uit de uitgebreide kaart en bewonderden de jaren 60 stijl en de werkwijze van het restaurant.

waffle

Het inleveren van de camper duurde lang omdat er meer mensen waren die de camper in kwamen leveren en de afhandeling niet goed ging omdat de internet verbinding haperde.
Net als de heenreis, was ook de terugreis niet geregeld: in het Early-Bird pakket zat de transfer van het hotel naar de verhuurder en van de verhuurder naar het vliegveld. De Mexicaanse verhuurster had wel een neef (?) geregeld die ons voor $120 met zijn pick-up truck naar het vliegveld wilde brengen. Dat geld werd verrekend met de borg.

Op het vliegveld de koffers ingeleverd en gewacht tot we het vliegtuig in konden. Na een paar laatste biertjes in Atlanta zijn we ingestapt en kwamen om 05:25 uur aan in Amsterdam. Daar werden we opgehaald door Marion en Ellen.

laatste

1. Pieter beks:
    28 augustus 2018
    Gelukkig veilig weer thuis!!!
    Sorry kijk nu pas weer kwam
    Link toevallig tegen!!!
    Wij zijn bezig as
    Aan de laatste 4 weken ( time flyes)
    Gr
  2. Jojo:
    29 augustus 2018
    Hee, bedankt voor je reactie. Wij hebben genoten en zijn alweer druk aan het normale leven bezig. Hebben nog wel hele goede herinneringen aan de reis.
    Hopelijk hebben jullie ook een goede tijd gehad. Geniet nog van de tijd die jullie hebben.